بوسكتس در فينال بازي مي‌كند

به نقل از سايت رويترز، سرخيو بوسکتس که به خاطر رفتار نژاد پرستانه و اهانت به مدافع برزيلي رئال مادريد زير ذره بين اعضاي کميته انضباطي يوفا قرار گرفته بود، پس از جلسه امروز اين کميته بي‌گناه تشخيص داده شده و مجوز حضور در ومبلي را دريافت کرد.
يوفا در بيانيه خود آورده است: فوتبال اروپا با قدرت برابر هر گونه رفتار نژاد پرستانه ايستاده و خواهد ايستاد و در اين مورد نيز پس گرفتن شکايت توسط رئال مادريد سودي به حال بازيکن خاطي نداشت چرا که وي در محيط تحت کنترل يوفا مرتکب اين خطا شده بود.
در ادامه اين بيانيه آمده است: با توجه به حضور دو متخصص لب‌خواني در بازبيني فيلم ضبط شده از بازي رفت دو تيم رئال مادريد و بارسلونا به نظر نمي‌رسد بوسکتس از کلمه MONO به معني ميمون استفاده کرده باشد و به احترام بارسلونا و با توجه به نظر مساعد باشگاه رئال مادريد ادعاي باشگاه کاتالونيايي مبني بر گفتن کلمه MUCHO MORRO به معناي مصطلح دروغگو پذيرفته مي‌شود.

به اين ترتيب سرخيو بوسکتس برابر منچستريونايتد در فينال ليگ قهرمانان اروپا به ميدان خواهد رفت اما منابع خبري در اروپا انتظار دارند با توجه به مماشات يوفا بر پرونده بازيکن بارسلونا، بوسکتس در پيامي رسمي از مارسلو عذرخواهي کند.
اين در حالي است که سايت‌هاي خبري رويترز، فرانسه، usa today و افه اسپانيا با اتکا به سايت رسمي باشگاه بارسلونا از تماس يوفا پيش از انتشار رسمي اين بيانيه اطمينان پيدا کرده‌اند و يوفا هنوز اين بيانيه‌ را در سايت خبري خود منعکس نکرده است.
روابط عمومي يوفا با ارسال ايميلي به کاربران و اعضاي سايت خود از انتشار اين بيانيه تا پايان ساعت کاري امروز يوفا خبر داده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 1416
بازدید کل : 71791
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket